Måndag

Alltså ursäkta, men jag tycker nya blogg.se krånglar som bara den... Vissa sidor funkar inte ens, och de tjatar om någon jävla ko som har kommit in i rummet och att man ska prova om en stund och se om kon har kommit tillbaka tills in hage.. Haha wtf?!  Några fler som har problem???
 
Men idag så började verkligheten, vardagen och rutinerna. Det gick faktist bra att gå upp när klockan ringde vid 06.00 och det gick bra att sova trots att vi har ett "nytt" sovrum. Men 3 veckors semester räckte gott och väl! Lite skönt är det också att komma in i allt igen. Och nu återstår det bara och se om jag får fast jobb eller inte. Annars så jobbar jag denna månad ut bara =/ Jag går bra överens med alla och jag tycker nästan att det är "kul" att gå till jobbet. Jag trivs med mitt jobb och är hur nöjd som helst att ha ett jobb att gå till!! Så jag håller alla tummar och tår på att jag kommer att fortsätta här i några år, eller flera år till...

Och på Söndag den 26 Augusti (om 13 dagar!!!) så börjar min och Mayas lydnadskärriär och sen 2 helger senare ska vi till Degerfors. Vi startar i LK1. Jag är så taggad, nervös och allt. Men det ska bli så otroligt spännande att prova på något nytt. Men jag inväntar det dära (förbannade) löpet, och hon är redan sen.. Jag håller mina tummar och tår för att hon kan hålla sig ett tag till annars får vi avanmäla oss till både Hällefors och i Degerfors.. =/
Och apropå det, undra om jag ska dra ner till bruks ikväll och träna lite? För imorgon är det spårkurs.. Då kan vi inte vara där. Eller om vi ska dra till ett sandtag för att träna ryggen lite...? Ja, det återstår och ser senare.


Jaja, nu ska jag komma ifatt lite här på jobbet. Tjarrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0