Oturs-sommaren?!

Typiskt! Min oturs-sommar?
Först blev det inge Norge-resa, sen sprack min telefon och idag fick jag reda på att den dära helglydnadskursen i forshaga blev inställd! :( Fan vad besviken jag blev! :/  Jag såg verkligen fram emot den. Vad har folket emot mig? :O MEN istället så ringde jag till klubbens tävlingssektor och frågade om det gick att efteranmäla sig till LYDNADstävlingen som är här i Hällefors den 26 aug. Och det skulle hon fixa! :D Men som sagt, löper lilla fröken så avstår vi. Så nu är det såhär att antingen ska hon börja NU, eller så får hon vänta tills EFTER 9 Sept.. Men med min otur så kommer hon börja dagen innan tävlingsdagen säkert (Y). Jaja, nu ska jag tänka positivt!
 
Och apropå det. Jag fick alldeles nyss ett urgulligt sms av Sanna som gjorde mig helt glad. Det vad pricken över i:et idag alltså. Tack Sanna, du är bara för bra ibland! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0