Thailand-kunniga personer?

Jag och Johannes har planer på att åka till Thailand. Någon som är kunnig på det området? Jag har aldrig varit där, så jag kan inget om Thailand. Vad är bäst? Boka sista minuten, bara flygstolar och sedan ta allt som det kommer när man kommer fram? Vi firar nämligen 2 år i början på Dec, så göra något riktigt roligt han och jag vore pricken över i:et. Fast det vore ännu skönare att åka över jul och nyår, men fan vad priserna sticker iväg då! :/
 
Och det bästa av allt är om man bokar i början på december, för i slutet på december är man ledig. Så skönt! Om vi tar en resa i början på December, så kommer vi lagomt hem (vi har tänkt åka i 2 veckor!) till nästa ledighet börjar. Det vore mer än underbart! :D Vem fan tackar nej till ledighet liksom? ;)
 

Vem blir inte sugen när man ser sånna här bilder som är ifrån Thailand? ;)  
 
 
Så snart ska jag hem på lunch, och ta en snack med herrn i huset! :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0