Tisda

Hejdär. Idag så var jag och Anna till hennes sommarstuga och lät hundarna leka och bada. Men det kvittade ju för självklart regnade det. Vi drack massa kaffe och pratade..
Sen blev det hem och pyssla här hemma, sen hann jag med lite soffhäng (hallå, jag har semester än!!). Sen nu på kvällsfronten så blev det en träningskväll på bruks. Och även idag hade vi en "låtsas-tävlings-ledare" på planen. Maya gjorde väl det hon skulle, fast hon SLARVADE. Han satt snett, hon gick före mig på linförigheten, hon satte sig snett igen på inkallning och hon la sig snett på "läggandet under gång". Och helt ärligt så har vi nästan "fått bort det".. Hon har börjat lagt sig rakt. Men det är bara att träna träna träna, har 19 dagar på mig till våran tävling! Jag är sjukt taggad och samtidigt väldigt nervös för det. Ska bli sååå kul! Men som jag har sagt hela tiden, hoppas hon INTE har börjat löpt då... Det är väl det som jag håller tummarna stenhårt för!
 
Men nog om det. Tyvärr så har mitt kort börjat gått sönder, så jag har beställt ett nytt. Eller jag har tänkt göra det, och det kommer nog ungeför se ut såhär ↓ Självklart så är det jag och min gosnos! Synd så har jag ingen bild på mig, Maya & Rambo. DET skulle var pricken över i:et. Min prins ju! Men annars, vad tror ni? Jag tror vi kommer vara skitsnygga, som vanligt liksom! ;) Haha.
 
 
 
Nej, nu ska jag faktist fixa lite och sen duscha. Inväntar en gammal vän på morgonkaffe imöra fm, så jag måste samla krafter och orka tala massvis. :* Ha en bra Tisdag. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0