2 grejer är beställda

Nummer 1. Jo, det är ju såhär att många ungdomar har problem med finnar. Och ja, jag är en utav dom. För länge sedan så var jag på en ansiktbehandling och då berättade denna tjej/kvinna att jag hade en liten variant av akne. Det är inget som jag någonsin har märkt av. Jag får lite finnar här och där, men har aldrig lidigt hårt av det. Så, då tänkte jag att nu är det dags att prova något nytt. Så, jag har beställt hem PROACTIVE som i 3 steg ska motverka mer finnaroch även ge en finare hy. Så önska mig lycka till med det! :)  Ni kan även läsa mer här: http://www.proactiv.se/kop_proactiv.aspx.




Nummer 2 är en träningsmaskin. Jag har komplex över min kropp, det tror jag även fler har. Jag har hittat en träningsmaskin som man kan träna lite allt möjligt i. Mage, höfter, stjärt och lår. Allt på en gång, eller i samma träningsredskap! ;)
Det står "Vanliga situps påfrestar både rygg och nacke medan Ab Circle Mini gör det både lättare och roligare att träna. Det tar bara 3 minuter om dagen. 3 minuter som motsvarar 100 situps." Så.... VI får väl allt se. Tror även Johannes ville ha en sådan, så vi ska nog köpa en ihop! :) Om inte, så köper jag en själv. För nu jävlar vill jag komma igång igen. Bli mer vacker innan sommarsäsongen.. (iofs gick det ganska bra innan utomlandsresan, men nu ska det bli mer). Träna, träna, träna och självklart motionera/aktivera med mitt lilla hjärta! Det kanske är en annan sak att träna hemma? Få bestämma vilken tid man vill när man vill använda denna. Ja, vem vet? Tror även svärmor hade en variant av "träningscykel" som vi skulle få om vi ville ha :p Peeeerfekt! :* Så, min Ab Circle mini kommer i slutet på februari! Sen är det bara att köra igång :)
Ni kan läsa om den här; http://www.halens.se/träning-träningsmaskiner-övrigt-3446/magtränare-ab-circle-mini-075626?wt.mc_id=menubanner_abcirclemini_w3

Magtränare Ab Circle Mini

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0