Förbaskat!

Jo, dagen började asbra. Helt suveränt. Men det kan hända mycket saker under en kort period. Vart ska jag börja..?
*Jo, jobbet. Det är INTE klart än med jobb, men det kommer en annan hit och ska ta "min" plats. Då undrar jag.... - VARFÖR fick jag denna plats för, varför blev jag en "beställare" om jag ändå inte ska få fortsätta? Nej då ska jag få "gå ut på golvet" istället. Ja okej, det är ett jobb och då blir jag lite allt-i-allo igen. Jag känner mig som en mellan-handel. När jag började här så var jag på "golvet", sen "kajen", sen golvet igen, sen fick jag bli beställare och sen ska jag eventuellt ut på golvet åter igen.. HALLÅ, kan inte jag få en bestämd plats? :/ Jag klagar absolut inte på själva jobbet, jag är helt nöjd att få vara här. MEN det är det dära att jag aldrig får en "bestämd plats" att vara på. Jag förflyttas hela tiden.. Men sen är det inte heller klart OM jag får vara kvar till länge än mars. Men det återstår och ser det också hur det blir. Det lutar åt det positiva hållet iallafall.  
*Sen så var jag hemma på lunch och tog det lite lugnt. Hade hittat 2 bra nya låtar som jag tänkte att jag skulle snabbt föra över till mobilen. Det skulle bara ta 2-3 minuter.. Jag gjorde det, och när jag skulle gå in i musik-appen (har en IPhone) så var ALLA JÄVLA LÅTAR BORTA!!!!! Fan i helvete så förbannad jag blev.. Fan för iTunes ibland!!!!
Och ja, tiden närmade sig jobbdags.. Och när jag ska ta på mig skorna så använder jag skohorn (orka inte alltid böja mig ner).  Tror ni inte att skohornet gick av?! JOODAAA! Min dag är INTE rolig alltså!


Ja, detta inlägg blev det bara klag och klag. Sorry. Men det behövdes komma ur mig lite. På självaste alla hjärtans dag och allt ska det hända mig saker.. Typiskt! :/ Nej, ni andra får ha en bra dag iallafall. Ska försöka hitta på något som får mig lite gladare.. :) Hejsvejs så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0