Fullt upp

Ujujuj.. Känns som att jag har så himla mycket att göra när jag kommer hem. Idag/eftermiddag kommer det lite folk som ska fira Johannes. Min mamma, pappa (Bror?), mormor, morfar, farmor & farfar. Ingen av hans sida kommer, ingen är hemma! Hahaha.. Hans mamma och pappa kommer hem ikväll. De kanske träffar han då :p Sen ikväll vid 19.00 ska jag och Maria bowla, gud så roligt. Ska möta lillebror... Men ja, får se hur det går. Önska mig och mitt lag lycka till, inte till min bror! :D

 

C ya later, my lovely bitcheeeeees! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0