Lördag

Det blev en trip till Örebro med mamma, pappa, Rambo och Fredrika. Och jag har äntligen köpt 40 kg hundmat till Maya som jag kunde fylla till en viss del i min nya frysbox (300L). 40 kg var väl inge i min stora box, men det är en början ;) Mer kommer det att bli! Maya kommer bli nöjd med lite mat iallafall ;b






Jag sitter just nu med färg i mitt hår, ska skälja ur det alldeles strax. Efter det blir det tränings-dax på min träningsmaskin, sen lite käk som älskling kokar ihop. SEN intar jag lördagsmyset! Älskling ska iväg ikväll till Jocke så jag blir själv med tjejerna (Maya och Sassy!). Eller så kanske jag får besök, vem vet? ;)


Ha en bra Lördag på er alla, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0