Måndag

Återigen en ny vecka med arbete & rutiner. Jag erkänner att det har varit skönt att komma tillbaka till rutiner efter resan. Då har man en liten inblick på hur dagarna ser ut. 

Idag blir det lugnt. Slutar 16.00 och ska ta en långpromenad med Maya innan det är kvällen. Johannes jobbar eftermiddag denna vecka så jag är ensam på em/kvällarna. Det som är positivt med att han jobbar em är att jag får varm mat på lunchen 11.30 ;) Idag önskade jag kassler, så vi får väl se vad min privata kock har hittat på :b En surprise!


Nej,  dags att åka hem lunch nu. BBL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0