Måndag

I lördags blev det myspys. Fredrika kom och slöade hela Lördagskvällen. Vi hade StepUp-maraton.. Såg på ALLA 3 filmer och tog även något vinglas, det va inte fy skam inte.

Igår så blev det en utedag NÄSTAN hela dagen. Först så blev jag med mor&far till våran sommarstuga för grillning och göra "bras-kaffe". Det är såhär jag menar med bras-kaffe. ↓



Sen åkte vi hem, och då blev det en promenad med Fredrika runt hammarn med hundarna. Och ja, jag erkänner.. Lite ont i benen igårkväll hade jag, och sen var jag helt slut.. Hammarn runt är faktist en bra jävla bit att gå. Så igår kände jag mig duktig! =D Men efter promenaden gjorde jag och älskling mat, vi lyxade till det med att göra klyftpotatis, lövbit (med smältande ost i mitten, då viker man ihop köttbiten alltså) och gjorde en beasås till. Inte helt fel på en Söndag! Sen efter kom Victoria och mös och berättade om sin myshelg hon har haft med sin pojkvän. Och så även har hon klippt mig. Blev jätte nöjd med håret! Tack Toooolaaan :* Så jag har ungefär lika frisyr som på bilden här nedan... Fast jag är brunett. MEn funderar på att lägga i lite annan färg så småningom? Vad tycker ni, med färgningen alltså? :)  Slingor, röd, enfärgad, mörkt? Tips tack!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0