Onsdag

Ja, idag är det INTE en sådan rolig dag... Ska till tandläkaren för att laga ett hål. Och ska antagligen få laga ett till. Men jag skulle få en annan tid till andra hålet efter dagens besök. Usch, hoppas det går fort! Har som sagt inte tandläkar-skräck. Men det är en obehaglig känsla när de gröper i munn på mig.
Och Ikväll är det bowling, och idag ska vi tamejfan vinna. Förra veckan förlorade vi med 6 poäng. 6 jävla poäng! Eller skulle vi fått dom dära 6 poängen, så skulle vi ha vunnit.. Åh, otur kallas det! Men idag, då jävlar. Jag är taggad, så nu jävlar ska vi ligga plus igen!

Sen på Fredag så jag nog besök. En gammal vän kommer och hälsar på och myser/pratar lite. Vad kul! Hoppas inget hinder kommerivägen bara. Va så länge sen stumpan! Jag saknar dig faktist! ♥
Och på Lördag kanske det blir en utflykt med Ica och hennes syskon till Lek och bus landet i Örebro. Så, sen på kvällen kanske det blir Örebro IGEN på kvällen ;b haha. Älskling bjur på mat, och mys.. Får se, helgen är inte riktigt här ännu.. Man får ta en dag i taget helt enkelt :) Man hoppas kan man alltid göra :D


Nej, nu ska jag göra det sista innan jag ska duscha och sen åka till tandläkaren.. Tjofräs!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Var med & TÄVLA om en ”My Little Cupcake” på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-sockerflinga.html



Kramis ♥

2012-02-15 @ 16:00:56
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0