Promenad

Jaaaaaa!! Maya ska få en liten överaskning nu när jag har slutat. Vi ska bege oss på en liten trip till grann-orten Grythyttan. Hon ska äntligen få träffa en av sina pojkvänner igen, för promenad, bus och lek!!  ↓


Fina Schäfer-Rex.


Maya har inte fått träffat sina "pojk-vänner" eftersom hon har löpt. Men nu är det äntligen över, så dags att börja leka fritt igen. Då är vi tillbaka till aktiveringarna och träningarna åter igen. :*  Längtar till våren då alla kurser och brukshundklubben öppnar.  

PS! Har ni några tips/förslag på mer "avancerade/annorlunda" övningar? Jag är så dålig på att komma på nya saker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0