Tisdag

Igår blev det inte lika lång promenad som i Söndags.. Va hos mamma&pappa hela kvällen, fick lite mat. Va även och handlade igår, usch så dyrt det kan bli med mat. Men ingenting är gratis.
Idag så måste jag ha sovit oerhört tungt och skönt. Hörde INTE när J kom hem inatt, ingen hund som skällde på husse och ingen katt som tala med husse (hon pratar väldigt mycket). Pch sen blev jag skit-rädd när klockan ringde.. Jag flög upp! Synd att man inte alltid kommer ihåg vad man drömmer.. =/ Kan vara kul ibland.
Men idag så blir det lägga sig tidigare än igår. Blev lite sent. Men innan läggdags så ska jag ta en promenad med Maysan, ska även fråga om Icus ska med! :* Det tror jag hon vill. ANnars händer det inget speciellt idag. Tisdagar = lugna dagar. Det gillas.

Ha en bra dag, kraam på er.


Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Det finns hur mycket som helst att berätta om Ceskoslovensky Vlcak'ens användningsområde, dom har använts i krig, dom har egna CsV prov som utförs i tjeckien, dom används som helt otroliga spårhundar, men vi kommer att använda hunden till lydnad, drag och rapport främst, vi hoppas att det kommer passa den hunden utmärkt! :)

2012-02-28 @ 14:14:09
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0