Torsdag

Hej på er.
Det var faktist lite segt att gå upp imorse kan jag erkänna.. Lite seg såhär första dagen på jobbet efter en underbart skön semester i solen. Och sen komma hem till kalla Sverige. Men somsagt, det är skönt att komma hem! Borta bra, men hemma bäst. Jag har även lovat er lite bilder.. Det kommer, det kommer. Har med ett USB minne med bilderna på, sen när jag får tid så lägger jag ut dom. Dom har iallafall hamnat på datorn. Min dator hemma krånglar, så den är på inlämning (igen!). Fick inte igång den när de "fixade" den första gången =/ Passar på att lägga in lite bilder här.. Jag har fått en "egen" dator ;) Har en "ny" plats på jobbet. Lite bättre, haha! Men som sagt, bilderna är på gång.

Idag så har jag inga direkt stora planer för dagen. Är så himla trött och seg just nu, så sova hela eftermiddagen skulle ej skada. Men icke, sova gör man på nääätterna ;b Har tänkt att även se min Fredrikus och ta en promenad med henne. Vovvarna måste ju ut! Sen blir det alldeles lugnt. Tar eftermiddagen som den kommer.. Men ha en bra dag, så återkommer jag med bilderna senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0