Dag 8 – Våra mål för 2012

Dag 1 – Presentation om ägare + hunden
Dag 2 – Andra husdjur i våra liv
Dag 3 – Viktiga egenskaper när ni väljer hund
Dag 4 – Hur valde ni kennel?
Dag 5 – En ras ni skulle vilja ha
Dag 6 – En ras ni inte vill ha

Dag 7 – Varför har ni hund?
Dag 8 – Våra mål för 2012

Ja, vart ska jag börja? Jag har så mycket planer för Maya. Har som sagt bara hunnit med en "allmänlydnadskurs" med henne innan vintern. Vill även börja jaga med henne, men det är inge "jägarexamens kurser" på g här på orten än :/ Och till våren ska vi fortsätta med allmänlydnad. Men coachen tyckte vi va så duktiga så vi ska fortsätta MEN den ska vara mer "tävlingsinriktad", så det är lite mer krav nu. Men jag vill även prova på massor, har inte hunnit bestämt mig för VAD som jag exakt vill hålla på med. Jag är sugen på lydnad, freestyle, rallylydnad, agility. Sånt med lite fart i. Ja, våren och kurserna är inte här ÄN.. Ska iväg till Karlstad den 22 och kolla lite mer vad "lydnadstävlingar" innebär. Allt med hund älskar jag att göra! Är hon glad, så är jag ännu gladare! :D Hon är även ung än, så jag hinner prova på en del innan jag har bestämt mig =D Måste få mer pli på henni först ;) Tiihi!


BTW, så fick Maya ett bra "A" på sina höfter. Duktig tjej som har skött sina höfter! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0