Gurka, ketchup och snopp

Hittade ett skämt nu på möran..
Det var en gurka, en ketchupflaska och en snopp som tävlade om vem som hade det värst. Gurkan sa att han helt klart hade det värst: 
- Först sliter de med knivar av mig mitt skinn, sen slicar de upp mig i skivor och sen måste jag ner i en rykande het soppa. 
Ketchupflaskan tyckte såklart att han hade det värst: 
- Först skakar de ut mitt innanmäte och sen är det papperskorgen som väntar! 
Men snoppen skakade på sitt ollon och sa: 
- Äsch, det är väl ingenting jämfört med mina uppgifter! Först väcker de en mitt i natten, drar en påse över huvudet och skakar en upp och ned tills jag spyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0