Lördag

Hejdär.
Idag har det varit mer än fullt upp! Har tvättat 4 tvättar, lagat mat, rastat hunden, roat katten och hunden, tvättat en EXTRA gång eftersom Johannes ville ha sina jobbkläder rena mm. Det hänger tvätt i hela kåken ;) Hahaha.. Och just nu håller vi på och städar. Det är lite att göra innan resan, och det är faktist skönt att komma hem till ett rent hem. Inte sant? Jag har tagit ett break för jag lägger in lite bilder ifrån nya kameran och lägger in musik till min iPod som jag ska ha med mig på resan. Shit alltså, nu är det bara 3 dagar kvar!! Tiden bara rinner iväg!! :D

Ikväll har jag ingenting planerat, Johannes ska till Karlstad på hockey. Så jag och mina tjejor får ha massa tjejmys ikväll. Funderar på att laga en god middag och unna mig lite? Hmm.. Det återstår och ser ;) Ska även försöka packa lite mer också.. Hmm...
Och imorgon så ska jag och min Fredrika till Karlstad för att se på hundtävling. Gå upp tidigt på en Söndag är det inte många som gör, men det ska bli spännande att se! Då kan jag få lite nya tips och trick att lära min tjej sen framöver! Thhihi!

Nej, nu ska jag lägga in lite bilder på bloggen, sen lägga in musik på iPoden och SEN fortsätta min städning! =)
Ha en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Ilona

Ok:) hurgarda va ju underbart vad jag minns:) fortfarande härligt att bara komma bort från kylan ett tag :) här är inte ens havet avsvalkande haha:) men ha det så bra i Egypten :) kram

2012-01-22 @ 11:21:40
URL: http://ilonaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0