Lördag

Hejhej. Imorse vid 8 tiden fick vi lite besök, av en söt liten grej. Jo, Rambo kom ju. Är hundvakt åt han idag en stund, mamma och pappa drog till Linde för att lillebror bowlar där idag. Hoppas de gick bra för han, han är duktig.
 Men när Rambo åker hem, så ska vi ta oss en tur till svärföräldrarna och ge svärmor sin present som Johannes har köpt. Hon har faktist fyllt år, så bäst att åka dit. Då får även Maya leka med Charlie..

Ja, det va väl det som jag hade att säga för tillfället. Men nu ska jag skölja ur min Ricinolja ur håret, och sedan ska jag och J få i oss lite käk innan vi beger oss iväg till skogs för fika och hundbus. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0