LYCKA

JAAAAAAAAA!!!!!!!! FAN I HELVETE SÅ JÄVLA GÖTT ALLTSÅ!!! =)

Igår 15.50 fick jag besked om jobb. Jag fick förlängt till sista mars (till en början!). För det är en som försvinner en person nu efter sista Jan, då ska jag ta dom beställningarna en stund, MEN det är så att X gör beställningar åt min far (han är egen företagare) och det får ju inte jag göra, då kan det bli lite fel i systemet.. Eller, det kan folk tro iallafall. Jag är en ärlig människa!! =) Så vi får se vad jag får göra/eller byta lite.. Sen är det en till som ska "försvinna"/som har sökt sig härifrån och då ska jag få ta denna persons plats istället säger förrådschefen iallafall!

ÅÅH, just nu är jag så glad.. Skönt det är att ha ett jobb att gå till på morgonen! =) Just nu så flyter livet på bara bättre och bättre!!=)
JAG SKRIKER AV LYCKA IDAG!!! :D ♥


Det är 2 dagar tills jag och en vän åker till Karlstad för att se på hundtävling. ♥
Och nu, nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker utomlands! :D ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0