Måndag

♥Hej på er där. Har haft en väldigt bra och lugn helg.
I Fredags drog vi till Örebro för bio och mat. Och maten va underbart god som alltid :* Vi såg på filmen "Tinker, Tailor, Soldier, Spy" och jag tyckte inte den var superbra. Man var tvungen att komma in i filmen för att börja förstå.. Skulle man ha suttit hemma och börjat kolla på den så skulle man ha bytt kanal ganska direkt. Iallafall jag.
I Lördags blev det lite lugnare, vi fick ingen sovmorgon alls. Det kom en liten goding på besök i några timmar - Rambo ♥ Han tackar jag inte nej till. Min lille prins! Sen när de kom och hämtade han så blev det åka till svärmor för att hon skulle få sin present lite sent, hon jobbade på sin födelsedag.
Igår (Söndag) så blev det absolut inte direkt lugnt. Jag som trodde att Söndagar var en sånhär "slödag".. Men icke! Först blev det en långpromenad på 1,5 h med Sandra och Malin. Efter det så drog jag och Fredrika m. hundarna till grythyttan för att träffa Rex (Schäfern) och att hundarna skulle få leka av sig lite i ca 40 min. Sen kom jag ju på att det är "hundpromenad" kl 17. (hundpromenad = samlas ett gäng och går, bra träning för hundarna att gå i grupp.) Och den promenaden var på ca 1 h. Då fick även Creamy bli med på en tur, hon behöver träffa lite andra hundar hon också! =) Sen när vi var klara så köpte vi oss pizza och spelade bingo, tyvärr ingen vinst alls! :/ Som tröst slog vi på en film "Bad techer" som vi kunde mysa till. En bra kväll med söndagsmys! ♥
Och så hamnade Ica i "matkoma" som hon sa. Hon hade som himla ont i magen efter all mat och sötsaker. HAHA! Vilken stjärna du är stumpan, en stor nöt men så söt! ♥ :*

 


På denna bild sover de ganska tungt. Trötta tjejer.. ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vi såg den filmen hemma i lördags, både Jimi och jag somnade...

2012-01-16 @ 10:28:22
URL: http://Majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0