Måndag

Iiiiiiiihhhh.... Inatt bär det iväg, resan emot Stockholm-Arlanda-Egypten! :*

Slutar vid lunch idag, och saker jag ska göra är:
* Packa hand-bagaget
* Tvätta min mjukiskläder (ska ha på planet)
* Ställa ur hundburen
* Bära in saker i bilen
* Packa Mayas saker+mat
* Godis/ätbart i bilen till Sthlm(?)

Finns även lite mer saker som ska göras också. Säga hejdå till mor och far och bror, och min lilla prins! Min Rambo, min goding, min ögonsten, mitt ljus!!! Kommer nog sakna han mest! ;D Ska säga hejdå till hans föräldrar OCH lämna Maya - min finaste finaste och goaste tjej! ♥ =/ Och lämna min andra fina tjej (katten) till min bästa, fina och underbara tjej - Fredrika! ♥ Åh, kommer sakna er tokmycket! Alla tjejor! :( Puss och kram på er!

Jaja, det ska bli så undebrart att få dra iväg inatt. Komma iväg från detta väder, och få lite värme och sol. Sola och bada, i Pinja Colada(?). Ett mål: Komma hem brun och utvilad!

Men nog om det, nu ska jag vara lite social med mina arbetskamrater, för en av dom kommer jag INTE se något mer. Ha en bra dag, så hörs vi sen. Kommer jag inte kunna blogga mer så får ni alla ha en bra vecka! Puss och kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0