Sammanfattning 2011

Jag gör som många andra här på bloggen, en sammanfattning utav mitt år 2011.

Januari - Praktik på Gillergården 
Februari - Praktik på Gillersgården + Johannes fyllde 22
Mars - Bror fyllde
April - Blev sambo med Johannes + mamma fyllde
Maj - Fick jobb i Nora
Juni - Fick jobb här på Ovako + pappa fyllde
Juli - Hämtade våran tjej; Maya
Augusti - Fick förlängt på Ovako + Hundkurs började (allmänlydnad)
September Ehm..?
Oktober
- Jag fyllde 21 år. + minitävling på hundkursen.
November - Maya fyllde 1 år
December - Förlängt igen + Jul/Nyår


Det är va jag kan komma på just nu iallafall. Det är en del saker man hinner med. Men mer planer framöver, för 2012 kommer bli suveränt! Har redan mitt år planerat fullspäckat med roliga grejer!! =D


Kommentarer
Postat av: helli

låter som en bra år de.. :)

vad rolig att du ska ta jägarexamen.. och har lite planer fram ignom :) hoppas du får ett bra år och god fortsättning

2012-01-02 @ 21:52:55
URL: http://helliangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0