Scaniamys

Godmorgon på er.
Jag följde med älskling och jobbade inatt, och fan vad jag gnällde på att få upp en sådan dum tid. Jag beundrar er som orkar gå upp sådana tider alltså. En annan (som jag) är van att gå kl 6. Usch, men som tur är finns det en säng att sova lite mer i. Och ja, jag har redan sovit där.. 3 h! Fan så skönt det var ;b
Men oj vilket fint väder det blev apropå ingenting, skulle jag vetat om detta så skulle jag stannat hemma med Maya istället :) Varit ute i fina vädret och lekt en massa, tränat lite mm. Men nu är hon hos mammsen. Och sen när vi kommer hem, om vi kommer hem rättare sagt så ska vi också till mamma och pappa för att äntligen få min efterlängtade kalkon! :* smaskens!! "bara" 3-4 h kvar... Jag som är så hungrig :p


Men ha en bra dag, puss och kram :**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0