Söndag

Godkväll på er. Och ja, snart är även denna helg över. Men det gör ju ingenting, för imorgon jobbar jag bara till lunch! :)
Idag så gick jag upp vid 06.50 för att jag och Icus skulle till Karlstad för att se på hundtävling. Och ja, vi kom iväg, vi såg och vi åkte även hem hel skinnade! Hann bara in, sen så drog vi ut till hennes morbror så våra hundar fick leka med deras hund. Och ojoj vad kul de hade! =) Sen blev det hem, ta ut bilen ifrån verkstan (pappas jobb) och sedan hem för att laga mat och inta kvällen. Godmat, god sällskap och bingospel. En heldag med Fredrikus! :* 

Och ja hörrni, snart drar vi. Har packat klart NÄSTAN allt. Handbagaget är kvar. Men det är ju en bok, korsordstidning+penna, iPod, tuggummi, telefon (laddaren är i stora väskan) och nya systemkameran som ska med i handbagaget. Har jag glömt något?! Imorgon natt bär det iväg, iallafall emot Stockholm och Arlanda! Jiihuuu!! :) I'm so lucky lucky.

Hoppas ni alla har haft en bra dag. För nu är det några räkningar som ska betalas, och sedan blir det faktist läggdags.
Godnatt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0