Torsdag

Det är inte många timmar kvar av denna dag.. Idag går vi hem 14.00 här på jobbet. Då tar jag ingen lunch. Som tur är kommer min mamma och hämtar Maya vid 11.00 tiden.. (Husse jobbar också) Ingen idé att åka hem på lunch och sen tillbaka för 90 minuter, bensin är alldeles för dyrt..

Men imorgon ska jag nog eventuellt bli med J när han jobbar, sen på eftermiddagen så blir det kalkon hos mina föräldrar. Det blev inge runt jul där som jag trodde.. Tar det imorgon istället! Åh, jag dreglar redan efter kalkonen.. Men även mer ihelgen har jag funderingar på att ta min nya kamera, gå ut i naturen och fota lite. Behöver nya och bra bilder på The big A (The big Animals). Tar nog med mig en god vän, och hennes hund så de fastnar på bild de också. Så ge mig inge regn och rusk nu, Jag hoppas på lagomt kallt ute, inte blåsigt och massa sol. Det skulle vara pricken över i.


Men jag har även fundering på att åka till Fagersta och se på hundtävlingen där. Är det någon som vet om det är nå hundtävlingar i närheten Örebro som man kan åka och kolla på? Det kan vara allt; agility, lydnad, freestyle mm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0