BILDBOMB!

 
       
 
I Ullared blev det en del handling. Ni ser på bilderna vad som har handlats, men allt är nog inte med.
Så detta har jag handlat i Ullared (enligt kvittot):
* Mr Muscle WC x 3
* Rakhyvlar
* Rakgel
* Halsband
* Solglsögon
* Hundschampoo
* Hårspray
* Tandkräm
* Örhängen
* Trosor x 2
* Linne x 2
* Jeanskjol
* Mer hundschampoo
* Ansiktsvatten
* Clearasil
* Ögonskugga
* Mer hundschampoo (billigare än hemma!)
* Deadorant x3
* Redbull
* Regnponcho
* Plånbok
* BH x3
* T-shirt
* Väska
* Jacka
* Träningsbyxor - hela + knä-längd
* Kofta
* Hundleksaker
* Hårfön
* Klänning
* Iphone plast
* Iphone stickers
* Paraply
* Hundtuggben
 
 
Och den dära högtalaren, laddaren och Iphoneväskan som ni ser på bild är ifrån Clas Ohlsson. Det var lite smått och gott, men behövligt är det alltid. Nu ska jag försöka lägga in resten av bilderna ifrån våran lilla mini-resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0