Hemgång

Nu är vi på väg hem från det soliga och jätte varma göteborg.. Vi lever och är några kronor fattigare.. Jag kan berätta allt när vi har kommit hem och när orken faller in vad som jag har lagt pengarna på! :) och så har jag tagit en del bilder. svarar även på kommentarer när jag sitter vid en dator. Men jag kan berätta att jag har haft superkul dessa dagar i Ullared samt Göteborg.. Snälla mäniskor det finns alltså! Nu ser jag fram emot nästa vecka då vi drar till Stockholm! Hoppas på en lika bra trip dit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0