Äntligen

.. har jag funnit en dubbel bur. Eller fick köpa en skaplig ny för ett bra pris. Duger att åka runt med när jag ska på tävlingar/träningar! Det är även mellanvägg med, men den har jag inte isatt på bilderna. Den tas fram när det behövs såklart. Den var smidig, lätt att få in och är jätte fräsch. Vad tycker ni?

 
Jag ska leta efter en bättre gummimatta att ha under. Den är lite för kort som är i nu, alltså "orginalmattan". Någons om har tips på bra "bagage-mattor" till en Volvo V70II?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0