DAG 9

Ja, det gick väl skapligt igår. Försökte med "hopp, sitt, hopp" men det funkade inte. Hon hoppa sen typ går hon åt något annat håll än "vänder sig" emot mig.... BAJS! Men jag tror vi har tränat för mycket, för hon verkar vara helt seg och inte alls "med" på allt längre. Tur så är det avslutning på Agility på torsdag och allmänlydnad DEL2 på Måndag. Då blir det inte alls så mycket träning, då kanske hon börjar "komma igång" igen. Och ikväll, är det en inofficiell tävling i brukslydnad. Vi kan typ...  3av5 saker. Tror jag. 

Men man måste väl börja någonstans? Så ikväll kommer jag skämma ut mig/oss. Tur det är avslutning på allt, eller iaf sommaruppehåll. Då funderar jag på att anmäla mig till en "Tävlingslydnadskurs". Tror det kommer bli mycket roligare då. För då är det "jävlar-an-amma" som gäller! För vanlig lydnad kan vi, MEN finslipningar behövs.

//Nervös tjej. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0