Lite shopping, hihihi

Har återigen handlat lite.
Igår blev det en Örebro resa. Åkte då in med min klocka och sen handlade jag mig ett par nya skor. Det blev ett par easytone skor ifrån Reebok. Dessa hittade jag på Stadium i Örebro ↓ (men på hemsidan blir dom rosa, jag köpte faktist svarta med rosa på)



Jag hittade dom för 500 kr. Jag är otroligt nöjd med köpet. Älskade mina första jag hade, så dessa är nog lika sköna! :) Så idag eller imorgon ska jag gå "in" dom ;b 



Sen har jag även handlat lite mer saker. Klickade hem lite ifrån engelssons, lite fritidsgrejer som jag behöver. 

 


En väst, en skjorta och en LED-Lampa. www.engelsons.se


Sen blir det spara pengar ett tag framöver. För jag ska faktsist köpa mig en bil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0