DAG 10

Alltså, igår blev vi bara 2 på kursen. Och det gick klockrent för oss båda! Jag har inga mer ord och åsikter om det. Vi hade en jävligt bra dag, båda två. Eller vad säger du Emma? ;) 
 
Så, min fundering över det är om jag ska anmäla oss till en tävling eller inte.. För, det gick ju så jävla bra igår! Och det verkar fortsätta att gå bra också, så då säger jag såhär; varför inte liksom?! =D För under vintern kommer vi förhoppningssvis ha en dag i veckan för att träna, och då ska vi självklart vara i ridhus. Och på vintertid är även tävlingar för det mesta i ridhus! Så... jag ska leta ut en bra dag att tävla på om 2 månader kanske blir bra. Då ska jag också ha som mål att VII SKA VARA KLARA MED ALLA MOMENT! :) Jiiihuuuuuuu! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0