Full rulle liksom..

Ja, ni ser ju bara min rubrik och sen så har ni säkert förstått i mina tidigare inlägg om hur mycket det har varit i helgen.. Och ja, jag kan då försäkra er att det var MER än fullt upp ;) Men det har varit jätte roligt! 
 
Bilderna ifrån resan har jag INTE ännu lagt på datorn, men det kommer. Bättre sent än aldrig
Men igår hann vi med lite annat också. Igår körde vi moster & kusiner till Karlstad för att de skulle ta tåget hem till Göteborg. När vi släppte av dom så åkte vi ut till bergvik och handlade lite. Jag köpte mig ny väska (såklart!), strumpbyxor och en supergo halsduk. Jag har tappade bort min favvis under flytten till J. Jag köpte även 2 tröjor till Johannes. OCH så köpte jag nya fiskar! Eftersom katten tog Gullan som mellanmål så blev det ganska tomt i akvariet. Men nu är det liv igen. Köpte 8 Guppys - 2 hanar, 6 honor. Och Guppys kan föröka sig, så det kan hända att det blir fler ändå så småningom ;) Tiihi. Men även katten fick kattgodis och Maya fick märgben med fyllning i. Jag sa till Maya att hon får märgbenet efter promenaden och kvällsmaten, och direkt efter hon kom in ifrån kvällspromenaden och fått kvällsmaten så ställde hon sig framför märgbenet som låg på bordet och viftade på svansen som aldrig förr. Precis som hon hade fattat vad jag sa.. Hon är inte dum direkt! Min snutta ♥
 
 
Men idag ringde jag också om klipptid. Tänkte boka redan nu, för det kommer säkert vara fullt innan jul och så. Men fick tid, IMORGON KLOCKAN 16.00! Ska försöka få en ny frisyr, men det är svårt när man inte har så långt sen innan. Och jag har inte ens bestämt mig hur jag ska ha än... Men jag har ju ganska långt hår ändå, eller äsch. Jag tar en före och efter bild sen. Ny frisyr är det jag har bestämt mig för, men frågan är... Vilken? Jag vet att jag ska jämna ut håret, så det blir lika långt/kort på båda sidorna. Ni kan se här nedan hur jag menar.
OBS! Denna bild är tagen i slutet på Juli så jag har säkert 3-5 cm till. 
 
 
Men dom frisyrerna som jag kan tänka mig är nå liknande utav dessa här nedanför. ↓ 
Lämna en rad och säg vad du tycker vettja! :)  Så, vad tycker ni? 


Kommentarer
Postat av: Lisa

jaa tycker du ska välja 2 lr 4 :)

2012-11-05 @ 10:06:15
URL: http://liisaplace.devote.se/
Postat av: Emelie

Alla frisryer var faktist fina! Men jag tror du skulle passa bäst i 4 eller 5. Lycka till idag med klippningen! :)

2012-11-06 @ 07:45:06
URL: http://nagontingstoorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0