DAG 7

Ställande börjar faktist bli bättre, MEN jag känner att den inte sitter till "hundra" liksom. Så jag valde att köra på det till nästa vecka. Men läggandet som vi provade på igår satt suveränt! Gjorde det endast en gång och det har vi inte ens tränat på. Vad kul det är när det går bra! Apporten skulle jag även köra lite, hon har börjat tuggat IGEN på den. Jag tror jag börjar slarva med träningen på hunden.. Får nog anmäla mig till en tävling snart så jag får lite "Jävar-an-amma" i detta. Känns som att det är för mycket liksom. 
 
Men till nästa vecka så är det ställandet och lite apportering som gäller. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0