Folk! (gnälligt!)

OBS! Svärdomar kan förekomma.
Alltså åååååhhh! Jag måste bara få skriva av mig, UTAN att folk lämnar nå dumma kommentarer. Hallå, mina åsikter? Så låt mig få skriva dom. Håll med eller håll käften!  Jag skriver också ett gnäll-inlägg men inte så jävla ofta som en del andra gör, så nämn inget annat.
 
Jag blir så förbaskat trött på folk alltså. Jag vet inte ens vart jag ska börja..
Jag läste runt lite bloggar/hemsidor etc. En del verkar bara ha ett förbaskat tråkigt liv, bara gnäller och gnäller. Skriver ledsna texter, arga texter och gnälliga texter. Hallå, finns det ingen glädje i livet hos er eller? Eller är det bara synd om dig/er? Ni skriker liskom "tyck-synd-om-mig" när ni skriver så. Texter som; "jag har inga vänner kvar", "jag mår dålig", "jag orkar inte mer", "du är inte värd något!" och sånna texter i varje inlägg man skriver. Men vadfan, skriv lite positiva saker så kanske folk börjar bry sig och ser att det finns glädje också? Eller skriv inge alls om det är så illa som det verkar vara. Hur fan orkar man "må dåligt" hela jävla tiden? Den uppfattningen får man.
Och sen finns det andra som skriver en del texter för att få andra svartsjuka med flit, hur fan tänker man då? Och hur i helvete betér man sig? Det finns folk till allt. En del börjar umgås med folk som dom avskyr/tycker illa om (rätt eller fel?), en del söker mer uppmärksamhet än andra genom att försöka stå i centrum hela tiden, en del ljuger mer för att försöka få vänner.. Ja, det finns hur många varianter som helst. Vem är en sann människa?


Människan är otroligt duktig på att skada andra. Människan är den värsta fienden man kan ha. En varg är så mycket snällare fast de flesta hatar den också.

 
Nu tar gnäll-inlägget slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0