Ja, eller nej?

Nu så ska jag tala lite annat än "folk" som jag skrev i inlägget nedanför! ;) Lite gladare inlägg behövs också.
 
Jo.. Det är såhär att vi funderar på en utomlands resa. Vi är oense om hur länge vi ska åka.. Jag vill åka 2 veckor. Han vill åka 1 vecka. Men vi är faktist ense om VART vi ska åka, och planerna är till Kap Verde. Inga som har varit där som vi känner, så det blir ganska nytt ställe. Plus att det är perfekt varmt där i Dec-Jan tiden. Ska vi åka till kanarie-öarna så får man nästan åka snart. Och då blir det 1 vecka endast..  
 
Så, vem tror ni kommer att få som den vill? Jag eller Johannes? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0