Jag provar en gång till! HUNDÄGARE, SE HIT!

Jag håller fortfarande på att ragga ihop folk för att köpa färskfoder. Ju mer vi beställer, ju billigare blir det. Och vi ska köra på Priimas färskfoder igen. Maya slutade äta fodaxen, och hon har aldrig varit kräsen förut. Och jag har ringt och talat med dom på Priima och vi får det faktist hemkört hit till bygden. Vill ni läsa mer om Priimas färskfoder så kan ni få läsa det på Www.Priima.Se. Kan säga direkt att det MINSTA man kan beställa är 20 kg. Det är en kartong. Och vi har ungefär tänkt oss att beställa hem i slutet på oktober. Jag har även gjort lite broschyrer/lappar att sätta upp på brukshundklubben (för er som är hfsare), anslagstavlor och på jobbet. Har ni frågor, eller är intresserade helt enkelt så kan ni maila mig på [email protected] så kan jag berätta mer. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0