Lördag

Gud vilken händelserik dag. Har hunnit med SÅ mycket och det har HÄNT så mycket. 
På barmarks-SM så var det en som tappade framhjulet, voltade med cyklar, stukade fötter och sen fick vi ringa ambulansen för en tjej som skar upp hela knät. OTÄCKT säger jag bara. Jag blir mål-lös bara jag tänker tillbaka på allt idag. Men jag hade iallafall super kul, mellan de olika händelserna! =D Men 495 bilder blev tagna idag iallafall. Kommer lägga ut några, inte alla! ;) Hihi
 
Efter det så åkte vi 4hjuling i några timmar. Lekte runt lite, och nu är vi hemma. Mätta och belåtna. Och fruuuusna! Soffhäng resten av kvällen samt invänta min stora dag imorgon! Och jag kommer vara lätt vaggad ikväll. ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0