Måndag

Hej på er. 
Ja, ni kan ju gissat på vad vi har gjort i helgen.. Tvättat, städat och packat. Sen hade vi Charlie också. Men mina tankar snurrar fortfarande om vad jag har glömt/ska ha med mig. Jag menar, vi åker liksom imorgon!! 1 hel vecka till Fuerteventura. Det kommer bli så ljuvligt att få komma iväg till sol, värme och bad. Och utan att behöva tänka på rutinerna och alla måsten.. Och ni kan få läsa mer om hotellet -> HÄR <-
 
Ikväll/eftermiddag är det hundkurs igen. Aktivera Maya lite innan vi lämnar bort mitt hjärta - och det gör ont att åka ifrån min tös! Men det ska som sagt bli så skönt att få komma iväg samtidigt. Och efter det så ska vi faktist försöka få iordning den sista packningen, göra iordning bilen och sen sova några timmar innan vi ger oss iväg. Imorgon 10.00 går planet, och vi får väl åka ca 04.00 ifrån Hällefors (vi åker ifrån Stockholm).  
 


Men nu ska jag beställa det sista och sedan packa ihop lite papper och grejer innan det är dags för att gå hem för dagen. Och jag har faktist lite att göra både på jobbet och hemma. Men jag ska försöka att skriva lite om dagens hundkurs ikväll och sedan ska jag skriva innan vi åker imorgon. Byebye!


Kommentarer
Postat av: Pia

Ha så trevligt på resan önskar Pia och hundarna :-)

2012-10-22 @ 14:00:00
Postat av: Mimmi&Benjy&Urax

sv: hejsan!!! förlåt för långsamt svar, men vad roligt att du kände igen oss från barmarks SM! å tackar för bilder, hittade den! =D
Var det roligt att vara funktionär? :)

2012-10-23 @ 00:31:37
URL: http://laekenois.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0