RESA BOKAD!


OJ, äntligen är min resa bokad. Blev en resa, en billig resa. Och snart dessutom. På tisdag (OM 4 DAGAR!!), den 23 oktober åker vi till Fuerteventura. Jag har aldrig varit där, så det ska bli spännande. Så ihelgen är det mer än fullt upp. Packning, packning, ladda kameran, förbereda en heeeeel del och tina upp massa hundmat. Shit! Det är liksom 4 dagar dit, och vi bokade resan idag. Men en sak som är säker, fan så skönt det ska bli att komma iväg! Slippa allt regn och rusk.. Liksom, kolla in vädret som vi ska till. 

Det duger gott och väl, inte sant ;) 
 
 
Hej Fuerteventura - Hejdå Sverige!


Kommentarer
Postat av: Erica

Åh det låter ju helot underbart! Hoppas ni får en härlig resa!

Är en trea så illa? Jag vet en kompis som har det på sin hund och som tycker det är vad man ska ha på¨en jakthund?

2012-10-19 @ 17:27:08
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0