Tisdag

Ja, som ni ser så har jag varit på kurs idag. MHS - Miljö, Hälsa och Säkerhet. Ganska intressant. Undra om jag ska anmäla mig till samarit? Hmm.... Tror inte vi har någon på jobbet hos oss. 
 
Idag körde vi lite drag med Maya, och jag kan meddela er att hon är super-trött nu. Hon rör sig knappt! Jo det gör hon, men hon är bra sleten. Bra träning för henne. Och jag trodde aldrig att hon skulle dra, men jora.. Det gjorde hon! När drag-selen kommer på så går det minsann! Duktig tjej jag har.
Men jag har inte så mycket mer att säga än det som är sagt. Ska väl plugga lite i jägarböckerna och sedan inta sängläge. Jag är supertrött! Ha en bra kväll, kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0