Torsdag

Jag får väl erkänna.. MEN vi har kompromissat.
Vi ska boka resa snart, v.45 eller v.46 och det blir 1 vecka. För då skulle Johannes gå med och att hjälpa mig att titta ut en till bra hund till vår/sommaren. Så, då vann båda på det. Inte sant? ^^
 
Igår blev det en promenad med Icus, sen efter det åkte jag till Malin för att ta en snabb-träning. Gjorde ställandet under gång och apporten eftersom det var det vi skulle träna mer på. Gick suveränt! Stolt jag är! Ibland går det undan.. Så då var det bara att sätta in Maya i bilen igen och se på hur det gick för kalven och Malin. Dizel hade mest "kalv-ryck" i slutet, men innan det gick det bra för dom också :D
Och efter det så blev det bowling, vi vann faktist. Det gick skapligt bra för mig! =) Kunde gått bättre! ;D
Idag ska jag hinna med att plugga lite i jägarboken, sen ska jag ut och gå. Skönt att röra på sig. Ska nog ta mig en löptur imorgon eller något. Jag kommer nog få en period att träna mycket nu innan resan. Haha. 2-3 kg hinner jag minsan gå ner, minst! Så... Jag återkommer när vi har bokat hotell mm.
 
 
 
Nej, nu lockar frukosten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0