Vinter-jacka beställd

Har beställt hem en synlig, bra och varm (hund-)vinterjacka som jag ska ha när jag är ute på promenader. Skulle helst vilja ha en sådan nu, för det är faktist redan märkt ute både på mornar och kvällar. Såhär står det på hemsidan om jackan: "Denna jacka är en smidig och skön vinterfodrad jacka speciellt framtagen för dig som tränar med hund. Vind- och vattentät med membran som andas. 10 m vattenpelare. Löstagbar huva. Insidan av kragen har mjuk fleece. En innerficka, fyra frontfickor, en ficka på ärmen och en genomgående ryggficka, alla har dragkejda. Två vanliga sidfickor. Åtdragsband i midjan och nertill. Två reflexer fram och en på ryggen."
Nå? Den finns även i svart för er som inte vill ha gult! Denna finns att beställa hos www.engelsons.se.

Så nu är det bara att hoppas den sitter bra och att den passar. ^^


Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Vilken cool jacka :)

2012-10-04 @ 20:59:23
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0