Fyller på shopping-listan..

Ja, när mina saker ifrån GrizzlyZoo har kommit så beställde jag hem nya saker. Alltså jag hittar nya saker hela tiden, men tur så var dessa saker billigare än som förra. Måste nog göra ett "köp-stopp" på hundgrejer snart..
 
Men detta blev dagens beställning

1. Upphängningskrokar - Bra att ha till bilburen.
2. Boll m lysande rep- Maya älskar bollar. (de flesta leksaker med bollar är trasiga) 
3. Massiv, mjuk boll m. snöre - Maya älskar bollar
4. Bääbis - Liten fårskinns-kudde med en pip inuti
 
Och vi i "läxa" ifrån hund-kursen att Maya ska hitta en favoritleksak som hon kommer ha endast på träningar, så jag/vi har extra roligt på planen. Hon har ingen sådan än, hoppas någon av dessa blir bra! (:


Detta är ifrån http://www.jamihundsport.se/ och gick på 210 kronor.


Kommentarer
Postat av: linda

Hej!
Får jag länka din sida hos mig ;) ? Kraam

Svar: Ja, självklart! :D Kram
Sara

2012-09-20 @ 13:21:35
URL: http://plurans.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0