GOD JUL

Godjul kära folket. Hoppas ni kommer få en bra julafton idag/kväll.
Min morgon började bra iallafall. Jag gick upp och gjorde iordning frukost, så jag och älskling skulle hinna ha lite morgonmys innan vi drar på skilda håll för att fira julafton. Sen böt vi julklappar. Av mig fick han 2 tröjor som han har valt ut när vi var i Örebro och handlade. Själv fick ja en klocka som jag visste om och som jag hade valt ut i Ullared Klockan är skitsnygg, tycker jag iallafall.. Jag sa åt honom att han kunde köpa nå litet som jag inte visste om, för överaskningar är ju det bästa jag vet! Sen tackade  jag honom när jag hade öppnat min julklapp och började kolla på tv.. Och då kommer han med en julklapp till (som jag inte visste om!!!!!!) som jag fick öppna också. Jag tänkte och undrade vad han nu hade hittat på för nått. Men sen visade det sig att han hade köpt en IPODnano till mig. Hur sött är inte det? En sån man kan kolla på film i, spela in videos och lyssna på musik så klart. Är han inte underbar? Jo, verkligen! Jag har världens bästa pojkvän! Patrik, jag älskar dig! Du är bäst bäst bäääst.

Men nu ska jag ringa och kolla vad Tolan gör, för´hon ska fixa mig innan vi (familjen) ska till mormor och fira jul. Sen funderar jag på om min vinbox ska öppnas ikväll eller inte(?). Är lite sugen! Men v får se. Ha en underbar Jul folket, för min har redan börjat mer än bra. Tackar jag hjärtat för. Men jag återkommer när jag har tid, och lust (: Annars nås jag på mobilen. Ha en bra dag.


Merry Xmas! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0