Godkväll

Jag sitter nu hemma i lägenheten. Har faktist hunnit gått en promenad med S och R, det var gött att röra på sig. Och nu håller jag på att baka knäck.. (Sorry Ilona, men din knäck-idé var bra.. Så jag har också bakat knäck! ;D) Om dom blir hårda märks, men när jag smakade på smeten så var det svingott iallafall. Och det var ju bra.. Nu ska jag försöka fördriva lite tid, så knäcken blir hårda så jag får äta upp dom! Ska hinna med och duscha ocksåå :p Och laga mat! =D Det finns minnsan lite att göra om man bara vill..


Kommentarer
Postat av: ilona

Härmapa ;) Nejda, jag tog aldrig tag i det så :P

2009-12-02 @ 21:08:12
URL: http://iloonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0