Hej va!

Kan berätta lite vad jag handlade.
Doedorant, mascara, spegeltavla, grytlapp och vantar, underkläder, andra kläder.. Ja, allt mellan himmel helt enkelt. Handlade bara 1000 kr typ. Trodde det skulle bli mer.. Men men..

Sen fick jag jobba idag också, ska jobba imorgon och resten av veckan. Jippie!
Men har också träffast Vic och Carro idag, massa kul. Men blev bara en stund sen fick jag och C åka iväg. Blev det hem till henne nu en stund, och nu sitter jag framför tvn och kollar på twilight och sura patrik satte sig i köket med sin dator för att han inte fick tvn. Fjant säger jag!

Men jag ska väl se på filmen, och ta något att äta. Sedan sova, jobba tidigt nu resterande av dagarna... :/ Sov så gott. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0