Juldagen

Hejdär.
Sitter nu framför datorn, och har gjort mig iordning. Har satt i löshåret och så, men har sminket kvar. Klockan 13.00 ska vi vara hos farmor och äta lite mat, och fira jul där. Gott, men farligt. Man kan ju bli fet under jul! Men så äre det.. Jul är en sån högtid. Så man får väl typ försöka göra några bra nyårslöften, men jag är så dålig på dom. Vad har ni för löften till nyår? Ni kan gärna få ge mig lite info om det ;b Nyfiken är mitt andra förnamn. (Om man inte frågar något, så kanske man inte får veta nå kul. Eller hur?)

Men hmm, ska väl vara social med Patrik en stund nu.. Sen åka iväg och hämta brorsan och dra till farmor. Sen ikväll blir det mysa med älskling, sedan kanske vi ska på juldansen! Party? Hmm, vart fan är festen? (: Ha en bra dag, så kanske jag återkommer sen om jag får tid. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0