Måndag

... och jag är egentligen ledig idag. fast fick sms av mamma imorse som det stod att jag skulle jobba iallafall, maskinen var ledig. Men jag har inga arbetskläder eller något med mig hit, så jag behövde inte. Sen blir det ta sprutan imorgon, ska fan stå i kön bra tidigt! Annars kommer jag inte få någon säkert, jävla folk som ska ha jämt. Haha, jag vill också ha gris-sprutan..

Men idag så blir det chill, ska väl snart laga lite käk. Sedan tänkte jag ta en promenad med rambo och träffa han lite. Sen får vi väl se vad som händer, kanske handla julklappar om det finns tid och lust till det. Just nu känner jag mig inte så speciellt taggad till att köra bil, är på väldigt dåligt humör. Tack för det säger jag, tack!


Så jag ska väl försöka få mig på bättre humör innan jag åker hem till mamma och pappa... Får väl se om jag lyckas, för att få hjälp att bli glad igen av Patrik får man inte. Den drygisen sitter vid datorn, får väl klara mig på egen hand. Tack för det med.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0