Söndag

Härliga Söndag!
 Ligger nyvaken i soffan och ser på tecknad barnfilm, lagomt att vakna upp till. Men igår blev det massa roligt alltså. Jag och Malin drog till Hjulsjö för att checka läget, och vi hade skitkul där. Sen drog vi hem igen, för vi va trötta. Men tack för igår Malin! <3 Sen övrigt igår så säger jag inget.. Förutom att jag bryr mig inte, så som du gör håller man inte på. Men du är nog inte så förståndig och vuxen än kanske(?).

Men idag så fick jag lov att göra en tjänst. Eller rättare sagt 2 tjänster. Ska laga mat till älskling, för han jobbar. Sen så, Vic älskling ringer till mig och frågar om jag kan hämta henne i Örebro idag, för det går inga bussar hem i tid. Så då ställde jag upp och sa att jag kan göra det. Men vi ska också in på Marieberg för att shoppa lite, om vi hittar något. JAG  vet vad jag ska kolla efter iallafall ;b Tihihihi! :b Och sen senare ikväll så kommer det bli massa tvmys med min Vican älskling. Så mysig vi ska ha det! Jag gillar det massor iallafall :D För vem gillar inte Tolan? <33 Så som sagt, det blir massa tvmys ikväll sen. Och så ska vi snacka en massa gojja, precis som alla tjejer gör :) Så nu vet ni det också! Ni som läser min blogg =b Någon som ska med till Örebro då? Men annars får ni ha en bra dag. Vissa iallafall! :b


Men tack V, P, P, M, J och S(?) för att ni finns.
Ni står mig nära, en del närmare än de tror.


Fyfan, jag år så himla glad och lycklig just nu. Raaaaawr!
Tack för styrkan du gav mig igår, och allt jag fick inse.


Kommentarer
Postat av: trisan :)

jag älskar dig,

2009-12-21 @ 16:12:19
URL: http://patricianormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0