Söndag

Godmorgon, eller ska man säg godeftermiddag? Skitsamma. Välj själv (: Men jag har varit hos mamma och pappa, fått i mig lite mat. Och sen åkte jag och p till mormor och morfar för att säga hejdå till moster m. familj. Och nu så är vi på väg till Karlskoga för att se på hockey. Bofors - Leksand, det ryktas om att det kommer mycket folk dit idag. Och sen imorgon bär det av till Göteborg för att se på mer hockey! Fast då är det Frölunda - Färjestad, och de spelar ute! Sen sova på hotell efter matchen, massa mys kommer det bli =) Men jag ska köpa ny tele imorgon så vi ska hinna gå på stan lite också, jag och Evelina vill det iaf. Vi får övertala våra karlar :) Men nu närmar vi oss Karlskoga, dags att publicera detta nu. Återkommer senare, när tiden finns. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0